Aj!

Aldrig mer att jag går ut och går med hunden utan strumpor! Nu har jag världens skavsår på hälarna och det värsta är att jag ska iväg på bilträff senare idag och springa runt där och fota.
Men jag överlever nog, nu ska jag iallafall ta och färga håret, det var ett tag sen och jag känner att jag verkligen behöver göra det nu så jag kan känna mig lite fräsch. Och ja jag ska göra det mitt i natten, så galen som jag är.
 
Bjuder på lite mera blombilder som jag tog i veckan när jag var ute och fotade med ett par kompisar.
 
 
 

Kommentarer:

1 Veronica:

Jätte fina bilder :)

Svar: Tack så mkt! :)
Hanna

2 Zarah Joling:

Veckans blogg vinnaren är nu dragen, var det du som vann? Ta en titt! :)

3 ☆Z I N J A☆:

vad tråkigt med skavsår men fina bilder iaf

Svar: Tack :)
Hanna

4 Hedvig Gustafsson:

SV: tack så mycket!! :)

5 ♫♪ sandra:

fina bilder :)

6 enklaknepse.blogg.se:

Gick det bra med skoskavet sedan? Snygga bilder :)

Svar: Jadå det gjorde det, var lite jobbigt att gå bara. Tack så mkt! :)
Hanna

7 Mathilda - PHOTOGRAPHS:

Lust med ett bloglovinbyte? :)

8 Sofia:

Så fina!

Svar: Tack!
Hanna

9 Anonym:

Prenumerera gärna på min Youtube kanal
Liridona Thaqi

Den handlar om mode och skönhet

10 Amanda:

Intresserad av skönhetsprodukter? Var gärna med i min tävling jag har just nu på bloggen :D

11 Ida - foto & häst:

härliga bilder! :D

Svar: Tack!
Hanna

12 Selma:

Suuperfina bilder! :) hoppas det gick bra med skavsåret sen ;)

Svar: Tack! :)
Hanna

13 Sandra:

fina bilder :)
vad är det för ras på hunden? :)


Svar: Tack! Han är Rottweiler, Schäfer och Dalmatiner :)
Hanna

Kommentera här:

Follow on Bloglovin