Kommentarer:

1 Alice:

sv: tack sötis!
du får jätte gärna följa mig!

naww tack söt katt och fina bilder!

Svar: Tack!
Hanna

2 Emelie:

Åhh vilken söt katt! Och fina bilder, för mig är det i stort sett omöjligt att få till bra bilder på min katt då han tvärvägrar att vara still ;)

Svar: Tack så mkt!
Hanna

3 Agnes Bjurek:

Vilka söta bilder!

Svar: Tack!
Hanna

4 Solin:

Fina bilder!

Svar: Tack!
Hanna

5 Linnéa:

Tack så mycket :P

Och fina bilder <3

Svar: Tack! :)
Hanna

6 Julia:

Söt kisse och fina bilder! :)

Svar: Tack så mkt! :)
Hanna

7 Hanna:

Åh va kul med ett nytt objektiv! Fina bilder också! :)
Sv: Tack så mycket! :)

Svar: Tack! :)
Hanna

8 Flisan:

sv: tack så mkt :D

9 Elin:

Sv: Tack! :)
Vilken fin katt och jättefina bilder!!

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna

10 Lydia Elstig:

Jätte fina bilder!

Svar: Tack så mkt!
Hanna

11 Paulina Palmaer:

super fina bilder!

Svar: Tack!
Hanna

12 Katta:

Coola bilder!

Svar: Tack!
Hanna

13 Nora Ekerfelt:

Superfina bilder! Följer dig nu :)

Svar: Tack!
Hanna

14 Matilda Hallman:

Jätte fina bilder och fin katt! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna

15 Julias skönhetsblogg:

Fina bilder på en jättesöt katt! :)

Svar: Tack! :)
Hanna

16 MATILDA:

så fina bilder :D

Svar: Tack!
Hanna

17 Johanna:

Kattbilderna är väldigt fint tagna! Det är roligt att läsa en blogg med mycket bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna

18 Chiiz:

Hejsan. På min blogg just nu finns en liten utmaning. Eftersom det är sommar så har jag get ut en utmaning där man ska baka en tårta, man ska vara så kreativ och fantasifull man kan och sedan ladda upp bilden och sedan skicka länken till mig. Jag visar sedan alla fantastiska kreationer på bloggen och länkar. Det skulle vara jätta kul om du va med eller bara spred det vidare. ^.^ Man kan använda bilder på en tårta man redan gjort, så länge man skickar länken till mig.

19 freja:

följer dig nu nr 45 :)
Såg du har en nikon d3200, har varit inne och kollat på den de senaste dagarna, värd att köpa ? :D

Svar: Ja det tycker jag verkligen :)
Hanna

20 Maja:

Åh, vilka fina bilder! Och en väldigt söt katt!

Svar: Tack!
Hanna

21 isa - live your dreams:

vilken fin modell ;) och bilderna med såklart!

Svar: Ja visst är det ;) Tack!
Hanna

22 Thea:

Åhhh vilken söt katt! Vad duktig du är på att fotografera förresten!

Svar: Tack så mkt!
Hanna

23 FrökenTV, bloggen om tv och film:

så söt

24 Anna Myrin:

Bilderna blev fina med nya objektivet. Katten är ju så söt och fin. :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna

25 Roda Abdalle:

fina och vackra bilder :)

Svar: Tack :)
Hanna

26 Julia' - fotoblogg ♥ :

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Hanna

27 Rebecca:

Så fin katt :)

28 Theresia:

Vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Hanna

29 Ellen:

Härliga bilder! Gillar verkligen din blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna

30 Anne-Sophie:

Det var ett mkt bra objektiv för så fina bilder på katten det är!
Jag försöker själv fota lite m min systemkamera, men har inte några x-tra objektiv till den än det som var med. Min laptop har oxå varit trasig så nu har jag fått den lagad så jag längtar nu att kunna få sätta in mina bilder och sätta ut på instagram, där vi följer varandra ( heter Annhe70). Dom bilderna där har jag tagit m min iPhone och redigerat lite. Det är kul :-)
Hur länge har du fotat?
Hoppas du får lite mer inspiration nu då av tillbehören du inskaffat, jag har ett. Stativ som jag köpte begagnat, men sedan fattades den saken som du sätter fast kameran med på toppen, så jag hoppas jag kan få tag i ett sånt och att det går att få tag i, du kanske vet ngt?
Du får ta hand om dig, så syns vi på insta. :-)
Mvh Anne-Sophie

Svar: Tack så mycket!
Jag köpte min systemkamera i mars, så det var då jag kom igång ordentligt med fotograferandet, innan har jag mest fotat med mobilkameran och inte insett hur roligt det egentigen är. Tyvärr har jag ingen koll på vart du kan köpa en sån till stativet.
Detsamma, ja det gör vi :)
Hanna

Kommentera här:

Follow on Bloglovin